Tweakers Zonnebril Review

BillSpaarbank 1 juli 2015, 632 views

Tweakers Zonnebril

Heerlijk draagcomfort met een klein probleempje...

Pluspunten

• Super sexy
  • Super sexy

Minpunten

• Verf laat gemakkelijk los

Ik was in eerste instantie heel blij met de zonnebril van Tweakers, maar na een fietstochtje vanmorgen blijkt de kwaliteit helaas toch wat minder te zijn. Hij functioneert nog steeds uitstekend, maar de verf is er al compleet vanaf en het logo van de originele fabrikant kwam onder de verf te voorschijn. Dit had ik absoluut niet verwacht van dit product.

Bij het warme weer begint de bril aardig te zweten op je voorhoofd. Blijkbaar is de verf van de bril niet bestand tegen de zuurgraad van mijn huid.

Ik hoop dat het exemplarisch is en dat andere gebruikers hier geen last van hebben. Ik blijf hem voorlopig nog even gebruiken, maar ben wel lichtelijk teleurgesteld. Ik zal eerst maar even contact opnemen met de marktplaats verkoper welke de brillen aangeboden heeft.

Ik hoop dat ik hem kan retourneren voor een nieuwe :)

Heb jij ook een Tweakers Zonnebril?

Ik zou maar oppassen, je toetsenbord is ook zwart uitgeslagen en opgezwollen en de letters zijn van de toetsen gezakt... Ik weet niet wat je precies zweet, maar het doet nogal rare dingen met kunststof.

[Reactie gewijzigd door DominoNL op 1 juli 2015 12:49]

Na één fietstocht is de verf al compleet verloren? Dat is toch wel jammer. ;( Ik vond het juist zo'n leuke actie van die zonnebrillen.

Leuke foto's trouwens: Twee verschillend uitziende brillen op twee verschillende toetsenborden. :)

P.S. Ik zie dat die bovenste op het Mac-toetsenbord de productfoto van Tweakers is... 8)7
Leuk dat je op dezelfde manier je foto hebt gemaakt dan.

[Reactie gewijzigd door Nonstop decay op 1 juli 2015 11:44]

Geloof dat je via je Marktplaatsaanbieder niet per se een 'Tweakers zonnebril' hebt gekregen, maar een namaak ;).