Tweakers Zonnebril Review

PWM 1 juli 2015, laatste update op 1 juli 2015, 5.010 views

Tweakers Zonnebril

Het beste van het beste, uitstekende materialen en swag voor het leven.

Pluspunten

• Zeer zeldzaam
  • Beste materialen
  • #YOLO

Minpunten

• Je komt niet van de vrouwen af
  • Onbetaalbaar

Deze zeer zeldzame zonnebril is alleen verkrijgbaar voor de beste Tweakers en natuurlijk de meest gewaardeerde internethelden: De Tweaker mods.

De zonnebril is gemaakt van titanium en carbonfiber en is dus zeer licht en stevig. De glazen zijn gemaakt van het beste glas wat NASA ook gebruikt in ruimtetelescopen. Hieroverheen zit puur goud verwerkt voor de echte #yolo uitstraling.

Deze bril bij voorkeur niet dragen in locaties waar ook vrouwen lopen, je krijgt bijkans een hernia doordat ze je van alle kanten proberen te bespringen.

Heb je kans om deze zonnebril toch nog te scoren, zeker doen. Mocht Tweakers ooit besluiten deze bril op grotere schaal te maken, dan zullen bedrijven als Ray-Ban, Oakley en anderen, snel verleden tijd zijn.

Heb jij ook een Tweakers Zonnebril?

Hoeveel zon laten de glazen door? Je noemt de glazen stevig: wat gebeurd er als je erop gaat staan? Erg karige review, je had tenminste een aantal benchmarks kunnen uitvoeren.

Ik heb er geen :'(
hahahaha

Ik had er bijna een :'(
Zag het bericht een paar minuten te laat, heb toen zo snel mogelijk een review geschreven(en dus ook de meest karige op heel tweakers), om er daarna achter te komen dat ik net niet binnen de eerste 50 viel :(
Geldt het alleen voor geschreven reviews, of ook voor korte reviews? Ik had vrij snel een review erbij geplaatst, maar heb er toen later nog een geschreven review van gemaakt. Niks ontvangen, dus betekent dit dat ik al te laat ben? ;(
"Om jouw ervaring met anderen te delen en medetweakers zo te helpen bij het maken van de juiste keuze. Dat hoeft geen uitgebreide review te zijn, een korte toelichting van een paar regels en twee of drie plus- en minpunten is al voldoende."

Ik denk dus dat we inderdaad te laat zijn :'(
Het was niet de eerste 50, maar er werden er 50 willekeurig gekozen.
Er was een fout gemaakt in het maken van de poll. Je moet opnieuw deelnemen en werd 50 nu 100(!) gelukkigen.

Helaas zitten we er niet bij :( Elite gebruikers kregen sowieso een zonnebril.
"Beste Tweaker

Jij hebt onlangs een review geplaatst van een artikel en daarmee een Tweakers zonnebril gewonnen. Gefeliciteerd!"

Ik heb er dus binnenkort ook een! :)
Kun je ergens nazien of je wel/niet geselecteerd bent als 1 van de 50 gelukkigen?

[Reactie gewijzigd door r3solution op 3 juli 2015 23:02]

Ben jaloers... :)

Zodra deze ook met glazen op sterkte worden uitgebracht lig ik voor de deur van HQ! :)
Inderdaad :)
Dat was voor mij de reden om niet mee te doen. Ik heb niks aan een gewone zonnebril. Daar mag ik niet mee rijden :(
Toch zeker 5 sterren waard, zo niet meer!
zijn er andere merken die ook zonnebrillen maken met zelfde/soort gelijk materiaal ? (carbon fiber en het glass) ?
Is er een mogelijkheid om er een te kopen oid? Ik denk dat ik net te laat was met m'n review :'(
Ben zelf ook in het bezit van deze super sunglasses, en ben het helemaal met je review eens!
Enige wat je nog vergeten bent is dat de UV bescherming over 9000 is 8-)
Ik heb ook vrijwel direct een review geschreven na het krijgen van het bericht in mijn inbox, maar heb er niets meer van vernomen. Is het ergens na te lezen wie er kans maakt op de bril? Of moeten we wachten op een bericht van Tweakers zelf?
Gave review +3 :)
Als het goed is kan ik um morgen proberen :9

Edit:
heb de bril net getest tijdens een fietstocht van 20 km. Zicht is perfect :)
Heb na de fietstocht thuis wel even het stickertje van het glas afgehaald 8)7

[Reactie gewijzigd door VECTOR op 2 juli 2015 13:01]

Met die kleuren van de glazen van de bril, dacht ik even dat er windows op de bril zat. :D
+3 en nominatie: http://gathering.tweakers...message/44513134#44513134

[Reactie gewijzigd door Frozen op 1 juli 2015 22:58]