MSI GeForce GTX 960 2GD5T OC Review

Bear312 1 juli 2015, 556 views

MSI GeForce GTX 960 2GD5T OC

Mooie kaart en perfect voor wat gaming

Pluspunten

• Mooie kleurencombinatie
  • kan overclocked worden
  • ondersteund directx 12

Minpunten

• geen backplate voor de liefhebbers daarvan
  • geen vga poort wat altijd handig is maarja, ik ben ouderwets daarin

Drivers en compatibiliteit Score: 4
Ik heb op zich niks te klagen over deze kaart. Mijn oude kaart was een nvidea gt640 2gb en dit is een wereld van verschil. Ik kan alles op high-ultra spelen op een steady framerate varrieerend tussen de 40 en de 60 fps.

Ik schrok eerst wel van de prijs maar blijkbaar is dat normaal met dit soort kaarten. Ik vond het jammer dat er geen vga poort opzit hoewel dat ook wel een beetje ouderwets is maar ik gebruik nog vga monitoren dus dat was een minpuntje voor mij.

Hij maakt vrijwel niks geen geluid in mijn kast en ben daar erg blij mee. Ik zal deze kaart zeker een tijd gaan gebruiken.

Heb jij ook een MSI GeForce GTX 960 2GD5T OC?

heb je foto's ? :) en bechmarks ? :)
Ik zal vanmiddag ff wat foto's en benchmarks erop zetten.
Er zit een dvi-> vga adaptor bij toch? (Ik weet het. Steekt een beetje ver uit.. Vooral vervelend als je pc tegen muur aan staat.
Yup, zit een dvi -> vga adapter bij inderdaad. Maar kzal hm niet lang merr hebben sinds de gtx 1070 en gtx 1080 uitkomt