Sandisk Ultra USB 3.0 Flash Drive 32GB Zwart Review

Markiemaster 30 juni 2015, laatste update op 1 juli 2015, 656 views

Sandisk Ultra USB 3.0 Flash Drive 32GB Zwart

Dit is een uitstekende usb-stick. Werkt goed, met een goede snelheid. Een pluspunt is vooral de software die Sandisk meelevert. Dat is beveiligingssoftware om je bestanden op je usb-stick te beveiligen.

Pluspunten

• Beveiliging van Sandisk(Secure Acces)
  • Snelheid
  • Compact

Minpunten

• Voor meer functionaliteit van beveiligingssoftware is een koop noodzakelijk
  • De conector wordt erg heet! Kan gevaarlijk zijn

Een minpunt is wel dat voor meer functionaliteit van de beveiliginssoftware een uitbreiding met gekocht worden. De connector wordt ook erg heet. Oppassen dus!
Verder een uitstekend product.

Heb jij ook een Sandisk Ultra USB 3.0 Flash Drive 32GB Zwart?

Snelheid pluspunt ja? Je wordt genept met deze stick. Dat was ook meteen mijn grootste teleurstelling nadat ik deze USB stick had gekocht. Hij begint bij 30/40MB/sec en kakt al snel in naar 8/10MB/sec. Zeer teleurstellend dus maar gezien de prijs te mooi om waar te zijn. Volgende keer toch maar iets meer uitgeven voor een echt goede en snelle stick. Wat mij betreft dus absoluut geen aanrader als je denkt goedkoop een snelle USB 3.0 stick te scoren want je komt bedrogen uit! Lees ook andere reviews, ervaren allemaal hetzelfde.