Microsoft Lumia 435 Zwart Review

VCarlosVNewbie 29 juni 2015, 789 views

Microsoft Lumia 435 Zwart

Zie uitgebreide toeliching

Pluspunten

• Lange accuduur
  • Luidsprekers goed, beltoon/gesprekken kunnen heel luid
  • Werkt met de luidspreker goed handsfree in de auto, heb je verder niets extra voor nodig.
  • Diverse gratis apps verkrijgbaar voor offline navigatie
  • Straks gratis update naar Windows 10
  • Goed gebouwd, voelt stevig aan, mooi scherm

Minpunten

• geen

Prima telefoon voor heel zacht prijsje, gratis bij verlenging van 2 jaar sim only wat mij 14,70 per maand kost. Hiervoor krijg ik 300 belminuten en 1 gig internet. De telefoon doet wat hij moet doen. Hij heeft 8 gig intern geheugen waarvan er ongeveer 4 overblijven als je de standaard apps installeert. Daarom heb ik voor 3 tientjes een 64 gig bloedsnel geheugenkaartje gekocht (de telefoon kan zelfs 128 gig hebben) waardoor ik voorlopig geen ruimte problemen heb.
De telefoon hoeft zeker niet iedere dag aan de lader maar omdat ik hem nog niet zolang heb weet ik niet precies hoe lang hij het volhoudt.
Verder werkt de telefoon razendsnel.

Heb jij ook een Microsoft Lumia 435 Zwart?

Mijn verloofde heeft er op dit moment een ter vervanging van haar Lumia532 die ter reparatie is. Moet zeggen dat deze qua snelheid toch wel aardig tegenvalt tov 532. Ook t scherm is iets waar ik zeker in zonlicht niet heel erg over te spreken ben. In combinatie met de prijs uiteraard prima specs. Maar als je de keuze hebt, zou ik toch vrij snel voor de 532 gaan ipv de 435.