HTC One M9 Zilver Review

Rikonem9 26 juni 2015, laatste update op 27 juni 2015, 373 views

HTC One M9 Zilver

Het is echt een super toestel. hij werkt fantastisch. Het enige is dat de camera niet super is maar daar valt wel mee om te gaan. Zou hem iedereen aanraden. Zeer gebruiksvriendelijk en de HTC software werkt echt super met alles samen.( auto, homecinema en bluetooth stereo.

Pluspunten

• ligt goed in de hand
  • werkt razendsnel
  • groot beeldscherm

Minpunten

• Camera kan beter

Ik heb nu bijna 4 weken de zilver gouden HTC One M9 in mijn bezit en ben uiterst tevreden. Hiervoor heb ik verschillende HTC modellen (laatste telefoon was de M7) gehad die mij allemaal erg goed bevielen. Maar zo goed als de One M9 heb ik er nog geen gehad. De One M9 is naar mijn mening het ultieme toestel om te hebben. Hieronder zal ik beschrijven waarom ik dit toestel iedereen aan zou willen raden.

Uiterlijk:
Zelf heb ik nu het toestel in het zilver goud, eerst twijfelde ik wel of ik deze kleur wel mooi zou vinden maar toen ik hem eenmaal uit de verpakking haalde was ik om. Doordat het toestel bestaat uit aluminium heeft deze naast een stoere ook een zeer chique uitstraling. De telefoon is, vooral als je eerst een veel kleiner model(HTC One M7) gewend bent, in het begin groot. Na een dag ben je hier aan gewend en ligt hij perfect in de hand.

Geluid
De sound van de M9 is echt perfect. Kijk je een filmpje op Youtube of Facebook dan zet je de theatermodus aan die er voor zorgt dat het als een mini bioscoop in je handen klinkt. Vooral als je Netflix gebruikt of een spelletje speelt is dit heel erg prettig omdat het geluid echt van alle kanten lijkt te komen en je er dus helemaal in zit.

Beeldkwaliteit:
Het beeld van HTC was altijd al van hoogstaande kwaliteit en dat zie je weer terug bij de M9. Helderheid en scherpte zijn goed op elkaar afgestemd waardoor het echt een zeer geschikte telefoon is om op 1080p films te kijken. De automatische dimfunctie werkt in tegenstelling tot andere telefoons, erg snel en is perfect afgestemd op de hoeveelheid licht op de plek waar je je bevindt.

Camera:
Het verschil tussen de 4 mp camera van mijn oude toestel en de 20 mp camera van de M9 vind ik helaas toch een beetje tegenvallen. De M9 maakt super mooie foto’s maar dat lukte met de M7 ook al aardig. Wat ik merk is dat de camera wel een stuk sneller en stabieler is. Dit heeft als voordeel dat de foto’s minder snel bewogen zijn wat bij de M7 nogal een groot probleem was.

Software van de m9
Het OS van HTC is en blijft het best werkende OS wat er op dit moment is. Door de eenvoud en de samenwerking van alle applicaties op de telefoon merk je bij de M9 nooit een vertraging bij het openen of gebruiken van Apps. Via de Google Playstore zijn diverse apps te downloaden die vrijwel allemaal goed samenwerken met de M9. De apps die niet werken zijn de slecht ontwikkelde apps waar Google steeds mee bezig is deze uit de Playstore te verwijderen.

Heb jij ook een HTC One M9 Zilver?

Reviews door de redactie

Het is wel een beetje verdacht dat je een review plaatst op dezelfde dag dat je lid bent geworden... Hoe dan ook, fijn dat je het een goed toestel vind, ik wens je er veel plezier mee. De kopjes van je review klinken verder ook een beetje als marketing tov HTC; het is misschien handiger om ipv HTC Sense dat kopje software te noemen.
Oké dus omdat ik mijn eigen ervaring hier verwoord met verschillende kopjes ben ik direct iemand van HTC?? Ik ben gewoon uiterst tevreden over de telefoon.

En als je de review niks vind druk je toch gewoon rechtsboven op het kruisje om de pagina te sluiten;)
Jammer. Maar ik werk niet voor HTC. Heb je niks beters te doen?
Lees je review zelf nog eens door zou ik zeggen... Hij heeft een groot punt

Daarbij.. Speciaal geregistreerd om deze review te schrijven?

[Reactie gewijzigd door mad-dog op 26 juni 2015 18:08]