Kobo Aura Zwart Review

walterke 26 juni 2015, 302 views

Kobo Aura Zwart

Fijne reader met prettige verlichting.

Pluspunten

• verlichting!
  • duidelijk

Minpunten

• onbedoeld bladeren door vlakke voorkant

Veelzijdigheid Score: 4
We hebben nu een Kobo Touch en een Kobo Aura.
Grootste voordeel van de Aura is de verlichting. Dit is werkelijk prettig licht dat ik vaak gebruik.

Voordeel van de Touch vind ik het lager gelegen scherm; de rand van de reader ligt er bovenop. Van de aura is de gehele voorkant scherm waardoor ik soms onbedoeld blader door aanraking.
Een hoesje is onontbeerlijk (maar die zijn er al vanaf 8 euro).

Beide Kobo's hebben voor mij te scherpe randen, dat vind ik minder prettig vasthouden.

Het verschil in resolutie merk ik bij het lezen van epubs niet.

Heb jij ook een Kobo Aura Zwart?