Specificaties Draadloos Qwerty - Bekijk alle specificaties

Rapoo Tablet Keyboard E6100 Review

LEX63 26 juni 2015, laatste update op 9 januari 2017, 254 views

Rapoo Tablet Keyboard E6100

Ziet er mooi uit beetje appel lookalike design. Robuust RVS bodemplaat daardoor ook zwaar. Aanslagkracht van de toetsen vind ik aan de zware kant daar moet je echt even aan wennen. Snel in slaapmode en trage ontwaking.

Pluspunten

• Ziet er mooi en robust uit. Mooie afwerking, appel lookalike design.
  • Makkelijk te koppelen aan een bluetooth apparaat.
  • Tikt zwaar doch wel lekker.

Minpunten

• De aanslagkracht dat is even wennen ik vind ik deze aan de hoge kant.
  • De opstaande rant voelt iets scherp aan.
  • Heel snel in slaapmode erg irritant.
  • Zwaar.
  • Prijzig.

Ik heb dit toetsenbord gekocht omdat mijn vorige bluetooth toetsenbord een Eminent EW3143 opeens defect raakte. Van de onderste rij werkte de toetsen Z,X,C,V,M<>? opeens niet meer.

Ik heb de Rapoo E6100 nu een twee weken in gebruik, ik vind het een toetsenbord met negatieve eigenschappen doch het functioneert naar behoren.

De aanslagkracht van de toetsen vind ik aan hoge kant "de kracht die nodig is om een toets in te drukken" Dit is echt even wennen, verder tikt het toetsenbord lekker.

Las iets over het doorbuigen, Hmm 1½ mm RVS staal dat verbuigt niet zo maar, is er soms overheen gelopen of zo.

Door de RVS Bodemplaat is dit Bluetooth toetsenbord zwaarder dan een vergelijkbaar plastic BT
toetsenbord.

Nog een min punt is dat het toetsenbord telkens snel in slaapmode gaat, erg irritant omdat het tot 5 seconde duurt voordat hij hieruit is ontwaakt.

Toetsenbord werkt nog steeds goed en tikt lekker op de eerder genoemde minpunten na.

UPDATE 26-03-2016

UPDATE 09-01-2017

Goed toetsenbord, ik kan het iedereen aanbevelen.

snel in slaapstand dit blijft een minpunt aan het tikken moet je echt even wennen.

De laatste tijd knarste het het nogal als ik bepaalde toetsen, chips eten achter de computer dat heeft zo zijn gevolgen.

De A en de S deden het niet meer de stofzuiger was de oplossing.

Aan te raden eens per 2 maanden het toetsenbord goed te stofzuigen even kloppen even alle toetsen in drukken er kan aardig wat stof kruimels tussen komen.

Heb jij ook een Rapoo Tablet Keyboard E6100?