Specificaties 13,3" (1280x800), 250GB (hdd) - Bekijk alle specificaties

Asus F6V-3P244C Review

jeroen.ijmuiden 28 april 2009, laatste update op 28 april 2009, 580 views

Asus F6V-3P244C

Pluspunten

• Relatief lage prijs (729)
  • Goed formaat
  • Ziet er leuk uit
  • Tikt lekker
  • Features (T5750, 3gb en leuke videokaart)

Minpunten

• Degelijkheid
  • Krakend touchpad
  • Accuduur (2 uur max)
  • Slechte fingerprint reader
  • Geen firewire en bluetooth

Dit is een leuk en betaalbaar laptopje en ziet er ook nog is leuk uit. Het systeem draait netjes en snel en de harde schijf is in 2 partities verdeelt. Ook de DVD brander doet zijn werk goed en snel. Standaard zit er Windows Vista op met zoals op z'n Asus heel veel extra troep erop. Nadat ik deze handel eraf had gehaald liep het lekker snel. Kwa aansluitingen heb ik opzich niks te klagen, nadeel is wel dat er geen Firewire op staat (dit staat wel op de website van asus) Verder zit er wel een HDMI, VGA, E-Sata en diverse usb aansluitingen op.

Kwa degelijkheid heb ik wel wat op te merken. De randjes zijn niet allemaal even netjes afgewerkt en goed aansluitend en het touchpad kraakt aan de rechterkant. Ook slaat de fingerprint reader eigenlijk nergens op omdat je zo precies je vinger moet plaatsen dat je alleen al 20 minuten met kalibreren bezig bent.

Al met al ben ik er niet van overtuigd dat deze laptop met hetzelfde gemak de 3 jaar haalt als mijn oude HPtje

Heb jij ook een Asus F6V-3P244C?

Beetje erg weinig info, graag 1 foto, features worden niet aangetikt, sorry 1 ster voor mij