Specificaties 5,25" formaat met lcd-scherm - Bekijk alle specificaties

Scythe Kaze Master Flat II Review

sliptara 21 juni 2015, 143 views

Scythe Kaze Master Flat II

Erg slechte fan controller. Was in principe al defect bij bezorging. Erg duur voor wat je er voor krijgt. Geen aanrader dus.

Pluspunten

• erg strak gemaakt
  • super heldere tekst aan de voorkant. Veel beter er scherper dan bij bijvoorbeeld de server kaze.
  • sata aansluiting en ruimte voor PWM fans

Minpunten

• In principe al defect bij bezorging
  • onnodige mute knop
  • onhandige mode knop

Features Score: 3
Kwaliteit Score: 1
Erg slechte fan controller.

Bij aankomst zaten de + en - knoppen vast tegen de drukknoppen erachter vast. Dit is verder verholpen door er wat karton tussen te proppen.

Mode knop om je fan te selecteren, waar ik geen fan (pun intended) van ben omdat ik er vaak minstens één keer overheen klik en dan weer langs de andere drie fans moet gaan voordat ik weer de goede fan te pakken heb.

Mute knop vind ik persoonlijk ook erg overbodig, vooral omdat je er voor kan kiezen om geluid uit te zetten aan de achterkant. Ik had veel liever gezien dat dit bijvoorbeeld mode- was geweest met mode+ aan de bovenkant.

Erg duur voor wat je er voor krijgt. Geen aanrader dus.

getest i.c.m. een Xigmatek Eris case

Heb jij ook een Scythe Kaze Master Flat II?