Specificaties GF GTX 970 (1,114GHz), 4GB GDDR5 - Bekijk alle specificaties

Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5 Review

natihorny 19 juni 2015, laatste update op 14 juli 2015, 543 views

Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5

Prima grafische kaart, ik heb hem kunnen overclocken naar 1450 ghz, heel stil, zuinig en zorgt voor een schitterende gaming pc! :)

Pluspunten

• Stil
  • zuinig
  • veel aansluitingen voor extra schermen

Minpunten

• geen 2 HDMI aansluitingen

Drivers en compatibiliteit Score: 5
Zeker een aanrader als je een nieuwe gaming pc wilt bouwen en een niet te groot budget wilt uitgeven. Het is een prachtige grafische kaart, welk je kan zien in mijn unboxing hieronder, en ik kan er met gemak alle games op ultra mee spelen zonder dat ik lag problemen ondervind, de FPS blijft boven de 50 bij bv. GTA5 welk voor mij meer als voldoende is op ultra! :) Maar het feit dat die heel stil is is zeker ook een plus punt. Ik verschoot van de stilte van mijn tower (Raven RVZ01 mini tower) zelfs tijdens het gamen. Ideaal om in mijn kot te gamen zonder de vriendin wakker te houden hehe ^^ Zeker een aanrader!

Heb jij ook een Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5?

Meer advertenties