Specificaties 17,3" (1920x1080 IPS), 1,256TB (ssd+hdd) - Bekijk alle specificaties

Asus Republic Of Gamers G751JT-T7121H Review

weszz 19 juni 2015, laatste update op 23 december 2015, 536 views

Asus Republic Of Gamers G751JT-T7121H

Monsterlijke laptop die grofgebekt is en eenmaal aangeraakt niet meer zonder kunt.

Pluspunten

• Design
  • Bouw
  • Scherm/GPU/CPU

Minpunten

• Zwaar
  • Accublok is ook echt een blok erbij.
  • toetsenbord erg vet gevoelig
  • Tas ervoor vinden is een drama(Asus Nomad is een dure optie)

*update 04-12*

misschien maar eens vertellen hoe die bevalt na een paar maand!

In het kort kan ik wel zeggen dat het gewoon een super mooie en degelijke laptop is. Games op high(dark knight/Fallout4/Witcher ) draait die zonder problemen en het toetsenbord voelt gewoon koel(kamertemperatuur) aan!

Ik blijf er alleen wel gewoon bij dat mensen dit moeten zien als een laptop die je op een tafel zet of ergens waar je normaal je scherm + toetsenbord zou neer zetten want het blijft wel een lompe jongen.

vet vlekken zie je heel goed dus dat is wel een persoonlijke ergernis en schoonmaken doe ik dan niet zo snel(misschien maar eens doen). Het is ook een laptop die is laten we zeggen 'build to last' is en natuurlijk kun je jezelf nu niet garanderen dat die alle games high speelt over 3 jaar want dan is de hardware waarschijnlijk erg out of date. Maar je bent gewoon nu gegarandeerd voor een monster van een laptop!

Keuze aan jou nu is om te kijken of je een lichtere laptop neemt of een zwaardere. Waarbij lichter makkelijker is mee te nemen en sjouwen zal hij wel koeling problemen opleveren en warm zijn. Terwijl de grote minder snel mee te nemen is maar eenmaal op een plaats zul je geen warmte problemen ondervinden en blijft de laptop koel! Mijn Asus laptop zuigt ook lucht voor zijn flow door het toetsenbord waardoor het overal erg koel blijft.

qua ruimte heb ik voldoende (totaal 1256) en dat is voor mij echt wel veel. Dus dat is een persoonlijke kwestie, Heb nog geen zware testen ermee gedaan maar reis er soms wel mee en zit er toch wel elke dag op en dat bevalt nog. Overigens mijn advies over de laptop tas(helaas toch echt de asus nomad bag zelf) is wat duurder maar mocht je voor een laptop van dit formaat gaan zou ik het echt doen! De asus laptop is voor die tas gemaakt en alles past er zo mooi netjes en veilig in.

Hopelijk heb je hier wat mee en bij vragen moet je het gewoon zeggen. Blijf er wel bij dat dit een persoonlijke mening is van iemand die geen hardcore gamer is of elke dag 6 uur op de laptop zit. Ben erg casuaal alleen ik game gewoon wel de nieuwste games

(Korte samevatting)
Door kleinere te gaan wonen moest ik een hoop dingen beperken en dat is prima gelukt, ik trok alleen wel de conclusie dat ik geen desktop meer wilde omdat ik ook nog wel eens naar vrienden ga voor gamen of bij mijn ouders zit en dan wil ik gewoon gamen en film kijken of andere meuk. Maar hij moest wel goed genoeg zijn om te kunnen dienen als een desktop vervanger aangezien ik er ook videobewerking op wil gaan doen voor werk. Aangezien ik me wel moest houden aan een budget(film branche betaald niet zo goed als ik hoopte) wilde ik er rondt de 1500 voor betalen en toen viel al meteen mijn oog op deze laptop(typ er ook op) en het is echt een prachtige laptop. Blijft op een aangename temperatuur en typt lekker, is snel en scherm is prachtig! En geloof het of niet maar ik heb er geen moment spijt van. 1 tip, bespaar niet en ga meteen voor de asus Rog Nomad backpack mocht je wat zoeken en dan zit je goed met alles!!

*Update 20-07*

Heb er een 8GB ram geheugen bij in gedaan:
pricewatch: Crucial CT102464BF160B
En dat werkte perfect! Meteen zag de laptop de extra RAM, even een druk geven en vervolgens hoor je *klik* en klaar is die!

Overigens maak ik er stiekem steeds meer gebruik van bij alledaagse dingen waarbij ik zelfs normaal mijn telefoon zou pakken, websurfen/gegevens even typen voor een mail en dat werkt zo goed! Laptop is snel, typt fijn en een pracht om aan te zien. De tas van Nomad afgelopen weekend ook voor het eerst gebruikt toen ik naar vrienden ging en alles zit er lekker goed en stevig in, het gewicht merk je ook amper op de schouders door de brede banden

Geachten,

Ik wil u hierbij vertellen hoe ik(wesley) aan dit prachtige apparaat ben gekomen en hoe het bevalt. Kan u wel mededelen dat het alles behalve makkelijk was en ondanks dat het misschien wat kort lijkt in het begin, ik garandeer u dat het zo nu en dan bijgewerkt zal worden met updates en foto's!

*10-07*
We beginnen in het jaar 2015 een tijd waarin wonderen nog bestaan en als men er in blijft geloven zullen ze ook zeker blijven komen! En geloven deed ik, doe ik eigenlijk nog steeds wel maar dat voor een andere keer.

Mijn oude broeder hield het niet langer vol, door zijn vele belemmeringen en gebrek aan comfort(Kolere dat ding maakte een herrie) en het feit dat ik compacter ging leven moest mijn broeder helaas achter worden gelaten, maar door een te kort aan geld heb ik mijn broeder verkocht voor 3 ezels en een stuk brood. Dat voegde ik toe aan de rest van mijn waren om zo een nieuwe broeder te kunnen aanschaffen, compacter en tegelijkertijd een stuk moderner, bruter, een soort mini monster.

Na maanden alleen te hebben rond gelopen viel mijn ogen op een verschijning zo mooi, dat ik heb gehuild om de gedachten dat er zoiets zou bestaan in mijn leven, zo prachtig dat mijn leven compleet maakte en ik er niet meer alleen voor stond(mijn toekomstige vriendin gaat dit nooit lezen).

Getwijfeld heb ik, gevraagd om advies bij anderen en na veel twijfel heb ik tegen mezelf gezegd "Dit heb ik nodig om weer vooruit te kunnen in deze harde wereld vol obstakels en ongelovigen" zo gezegd zo gedaan en zie hier! Mijn laatste aanwinst in mijn armoedige en eenzame leven in de filmwereld.

Zo prachtig als het van boven eruit ziet

Is het ook van onderen, hemelse verschijning

En dat met extra's kon ik mijn geluk niet op!
Alhoewel ik toch meer had verwacht.

Ziehier in al zijn glore, net nieuw en nog zo vers.

De krachten zijn in mijn ogen onmenselijk, oordeel zelf en huiver!

Heb jij ook een Asus Republic Of Gamers G751JT-T7121H?

Goede review! Heb je misschien inmiddels een update? Ik overweeg deze te kopen, of een soortgelijke MSI, of de duurdere variant van deze met een SSD schijf er bij... Bevalt de laptop (nu ook qua duurzaamheid) jou nog steeds?
Hallo,

Goeie misschien maar eens vertellen hoe die bevalt na een paar maand.

In het kort kan ik wel zeggen dat het gewoon een super mooie en degelijke laptop is. Stil draait de games goed en lekker koel!

vet vlekken zie je heeel goed dus dat is wel een persoonlijke ergenis en schoonmaken doe ik dan niet zo snel(misschien maar eens doen). Games zoals b.v. Fallout 4 draai ik op vrijwel soepel! Alles high geen probleem. Het is ook een laptop die is laten we zeggen 'build to last' en natuurlijk kun je jezelf nu niet garanderen dat die alle games high speelt over 3 jaar want dan is de hardware waarschijnlijk erg out of date. Maar je bent gewoon nu gegarandeerd voor een monster van een laptop!

Keuze aan jou nu is om te kijken of je een lichtere laptop neemt of een zwaardere. Waarbij lichter makkelijker is mee te nemen en sjouwen zal hij wel koelings problemen opleveren en warm zijn. Terwijl de grote minder snel mee te nemen is maar eenmaal op een plaats zul je geen warmte problemen ondervinden en blijft de laptop koel! Mijn asus laptop zuigt ook lucht voor zijn flow door het toetsenbord waardoor het overal erg koel blijft.

kwa ruimte heb ik voldoende (totaal 1256) en dat is voor mij echt wel veel. Dus dat is een persoonlijke kwestie, Heb nog geen zware testen ermee gedaan maar reis er soms wel mee en zit er toch wel elke dag op en dat bevalt nog. Overigens mijn advies over de laptop tas(helaas toch echt de asus nomad bag zelf) is wat duurder maar mocht je voor een laptop van dit formaat gaan zou ik het echt doen! De asus laptop is voor die tas gemaakt en alles past er zo mooi netjes en veilig in.

Je bent me d'r eentje Wesley maar ik heb wel gelachen zo 's morgens vroeg :)
Alles om een medetweaker te laten lachen :-) Merk nu wel dat het toch een erg 'korte' review is. Update will arrive shortly.

[Reactie gewijzigd door weszz op 3 augustus 2015 15:50]

Ga straks een week met de laptop reizen op meerdere locaties dus zal mijn review begin 2016 weer updaten en foto's toevoegen!

Zit zelf ook te kijken of er benchmarks zijn maar ik zie dat er al een nieuwere lijn op komst is voor een mooie prijs dus hoe dan ook zou ik dan die toch adviseren, of je moet deze jongen voor rond de 1000/1200 kunnen krijgen tweedehands!
Welke SSD zit erin?
Heey Natanz, ik kom hier later op terug! Heb de specifieke informatie ontvangen aangezien mijn SSD defect was en zal ik je later sturen!