Acer Liquid Z200 Duo Zwart Review

(id)init 15 juni 2015, laatste update op 16 juni 2015, 238 views

Acer Liquid Z200 Duo Zwart

Het toestel is de prijs van 60 euro zeker waard maar wel jammer dat de kijkhoek van het scherm zo beperkt is.

Pluspunten

• GPS lockt snel
  • Goede bouwkwaliteit
  • Strakke vormgeving

Minpunten

• Beperkte kijkhoek scherm
  • Slechte camera
  • Niet te verwijderen Acer bloatware

Ik wilde Sportstracker gebruiken tijdens het sporten en heb bij Kijkshop een Acer Z200 duo gekocht voor 60 euro. Voor deze lage prijs kun je natuurlijk niet veel verwachten maar de bouwkwaliteit van de Acer is beter dan ik verwacht had. De schermresolutie van 480x800 vind ik voor het vier inch scherm voldoende scherp en touch functioneert ook goed. De camera maakt wazige foto's maar het grootste minpunt van de Acer is de beperkte kijkhoek van het scherm, draai je het scherm verticaal 30 graden dan is het al bijna niet meer te lezen. Had de Acer een scherm met grotere kijkhoeken dan zou het een goed toestel zijn. Ik heb een paar apps ge´nstalleerd [sportstracker, nokia here + kaart NL, Wickr messenger] en nadat een aantal ingebouwde apps geupdate zijn is er van de 4 GB geheugen nog 1 GB vrij.

Edit
Een met de Acer gemaakte foto toegevoegd.

Heb jij ook een Acer Liquid Z200 Duo Zwart?