Apple iPod Touch V2 16GB Zwart Review

Niels Nijenhuis 15 juni 2015, laatste update op 15 juni 2015, 150 views

Apple iPod Touch V2 16GB Zwart

Ik gebruik dit apparaatje anno 2015 nog steeds. Hij wordt hoofdzakelijk gebruikt als organizer en voor al mijn mail accounts. Mijn plus en minpunten zie je onder aan deze lijst.

Pluspunten

• Accuduur
  • Meerdere mails beheren en gebruiken
  • De synchronisatie tussen mail en agenda werkt simultaan.
  • Het scherm is goed te lezen in de lampen van mijn kantoor.

Minpunten

• Lage resolutie van het schermpje
  • De standaard oordopjes van Apple zijn waardeloos.
  • De iPod docks zijn duur in aanschaf.

Geluidskwaliteit Score: 4
Hij werkt goed en het programma iTunes werkt perfect. Ik koop daar de laatste tijd veel muziek uit de jaren zeventig en tachtig. De prijzen voor de albums vind ik niet heel erg duur, Ik had sedert een paar maanden een heel album gekocht van Queen en dat voor een tientje. Te gek!

Heb jij ook een Apple iPod Touch V2 16GB Zwart?