Sandisk Ultra 64GB SDXC UHS-I 30MB/s Review

cyclone 15 juni 2015, laatste update op 16 juni 2015, 494 views

Sandisk Ultra 64GB SDXC UHS-I 30MB/s

Prima SD kaartje met in mijn beleving enorm prettige prestaties

Pluspunten

• Snel
  • prima prijs kwaliteit

Minpunten

• geen kunnen vinden

Vriend van me had deze kaart verkeerd besteld. (hij had een micro nodig ipv een gewone SD kaart)

Omdat ik net een nieuwe auto heb met SD slot in de radio heb ik hem voor een leuk prijsje over kunnen nemen.

Echter toch benieuwd naar hoe snel het kaartje is CrystalDiskMark erop los gelaten met niet tegenvallende resultaten.

Kortom prima SD kaart met 7 jaar garantie en ruimschoots prima prestaties voor die prijs !

Heb jij ook een Sandisk Ultra 64GB SDXC UHS-I 30MB/s?

Ik geloof dat je afbeelding toch niet helemaal klopt, volgens mij is dat een SSD van 250 GB en niet een SD-kaartje van 64 ;)
je hebt HELEMAAL gelijk :) excuses voor de verwarring :)