Samsung Evo microSDXC 64GB + SD-adapter Review

StefanvanGelder 14 juni 2015, laatste update op 14 juni 2015, 940 views

Samsung Evo microSDXC 64GB + SD-adapter

Een goedkope en snelle sd kaart die uitstekend werkt in mijn Surface 3.

Pluspunten

• Prestaties

Minpunten

• Geen

Voor mijn Surface 3 met 64GB opslag zocht ik een sd kaart zodat ik wat meer data er op kan op slaan. Na wat zoeken kwam ik terecht bij de Smasung EVO 64GB. Dit is een klasse 10 sd kaart met ook UHS-1 certificeren waardoor de snelheid in orde zou moeten zijn, ook voor full-hd camera's. Ik heb overwogen om een UHS-3 sd kaart te halen, maar gezien het prijsverschil ben ik uiteindelijk toch maar voor een UHS-1 sd kaart gegaan.

Tot nu toe heb ik nog geen spijt gehad van de keuze. De sd kaart is redelijk vlot en erg goedkoop. Ik wil de exacte prestaties graag met jullie deze:

Heb jij ook een Samsung Evo microSDXC 64GB + SD-adapter?