Specificaties 55" Ultra HD 3D LCD TV met 1 tuner - Bekijk alle specificaties

LG 55UF950V Zwart Review

SpartarjenNewbie 10 juni 2015, 1.282 views

LG 55UF950V Zwart

Zeer tevreden, mooi beeld, super snel en Webos 2.0 is een verademing en werk enorm soepel. Switchen tussen diverse programma's is super snel.

Pluspunten

• Beeld erg goed, zwart is prima en zeer mooie kleuren weer gave
  • Webos 2.0 werkt zeer prettig en soepel
  • Alles werkt zeer snel op de tv, switchen en opstarten

Minpunten

• Vind de rand van me vorige lg mooier
  • Bestanden afspelen van nas werkt niet, wellicht na software updates

De tv nu bijna 3 weken in huis en kan vertellen dat ik onder de indruk ben van de beeld kwaliteit. De kleuren zijn echt mooier dan me vorige lg 55lm760s. Zwart is gewoon zwart.
Tv start snel op.
De snelheid en gebruikersgemak van Webos 2.0 is echt super! Alle programma's en meer zijn de vinden in de store.
Ik kijk regelmatig 3D films en ook daarom heb ik voor lg gekozen omdat deze in mijn ogen de veel prettigere passieve 3D heeft. Heb ook een actieve Samsung 3D tv, echter de lg is veel rustiger voor je ogen.

Het geluid van de tv is prima, zeer kort naar geluisterd maar red het uiteraard bij lange na niet op mijn harman kardon 5.1 setje

De snelheid waarmee je kunt switchen tussen tv kijken, Netflix, YouTube is echt door slaggevend geweest voor mij. Gaat snel en als je bv op YouTube iets het kijken was ga deze na terug switchen direct weer verder. Ook het laden van een film in Netflix en YouTube of uitzending gemist gaat zeer snel.

CEC werkt ook prima met mijn minix, iPhone scherm delen werk
Enige min puntje is dat ik films of muziek niet direct kan afspelen van mijn USB disk die aan me router hangt. Dit is voor mij geen issue omdat me minix hier totaal geen issue mee heeft en perfect werkt.

4k is leuk en YouTube films zien er erg indrukwekkend uit. Echter is er natuurlijk nog niet veel content. Maar ook niet mijn directe reden om over te stappen. Upscalen werkt prima overigens.

Conclusie: absoluut een aanrader!

Heb jij ook een LG 55UF950V Zwart?