Lenovo IdeaPad G50-45-80E30170NX Review

aweteringsNewbie 9 juni 2015, 1.085 views

Lenovo IdeaPad G50-45-80E30170NX

Laptop aangeschaft als vervanging van oude laptop. Ik wilde een low-budget laptop waar ik nog wel uit de voeten zou kunnen met oa. Photoshop, Games (World of Tanks / Skyrim).

Pluspunten

• Opstartsnelheid
  • Opslagruimte hardeschijf
  • Toetsenbord

Minpunten

• Spiegelend scherm

Laptop kwam standaard ge´nstalleerd met allerlei extra software van Lenovo en trials van Office en McAfee. Gekozen voor een clean install door middel van een USB installatie. Geen key nodig tijdens installatie door UEFI boot. Wat ze vanuit Lenovo handig hebben gedaan is een extra partitie met daarop de drivers.

De laptop heeft na elke opstart wel even nodig om op gang te komen maar dit is ook afhankelijk van de op te starten apps (Google Drive etc).

Na de installatie en alle updates doorgevoerd te hebben ben ik begonnen met het installeren van World of Tanks en Skyrim. Beide spellen draaien goed, weliswaar niet op maximale specs maar het is goed te doen.

Het toetsenbord voelt goed aan, typt lekker en de laptop heeft een numeriek gedeelte. Wat niet standaard is voor een 15 inch laptop.

Al met al ben ik zeer tevreden over de aanschaf van de laptop.

Heb jij ook een Lenovo IdeaPad G50-45-80E30170NX?

Beetje kort, maar desondanks veel plezier ermee ;)
Geprobeerd niet te langdradig te zijn, dat is gelukt dan ;)