Specificaties Stereo speaker - Bekijk alle specificaties

Sonos Play:3 Wit Review

Papa Roach 6 juni 2015, laatste update op 23 juli 2017, 1.615 views

Sonos Play:3 Wit (Product gekocht)

goed product

Pluspunten

• geluid

Minpunten

• mono

Mid- en hoogweergave Score: 4
Basweergave Score: 4
Muziekweergave Score: 4
Initieel was ik neit erg enthusiast over het geluid van de Play 3. Deels omdat ik verwend ben met mijn grote Magnat speakers. Het geluid was wat vlak en klonk niet erg ruimtelijk. Na het aanschaffen van een tweede Play 3 (staan nu in stereo in mn huiskamer) ben ik wel heel tevreden over de geluidskwaliteit.

Heb jij ook een Sonos Play:3 Wit?

Grappig hoor dat Sonos, maar toch ook wel tekortkomingen voor mij. Ik wil bijvoorbeeld een systeem waar ik smart TV middels optical out op kan aansluiten maar ik wil ook een redelijk stereo HiFi geluid. Bij Sonos begin je dan dus met een Playbar want daar zit alleen een optical in op. Vervolgens heb ik daar minimaal 2 Play 3's bij nodig voor stereo HiFi geluid. En eigenlijk heb je vervolgens ook nog een sub nodig welke je enkel en alleen met een Sonos systeem kunt gebruiken. Ben je al snel 2000 euro verder!

Met bovenstaande wensen is er wellicht een beter alternatief in de vorm van een set actieve speakers van het topmerk Q Acoustics BT3.

Connectiemogelijkheden Q Acoustics BT3:

2*50 watt (rms)
Bluetooth V4.0 inclusief aptX
Analoge 3.5 mm stereo jack
Analoge RCA phono aansluitingen
Digitale optische aansluitingen (Toslink) voor oa smart TV
Subwooferuitgang (RCA) (elke subwoofer, indien wenselijk).

Je sluit je TV er eenvoudig op aan en je kunt ook je muziek, bijvoorbeeld Spotify op meerdere manieren afspelen. Namelijk via Spotify op je smart TV of door deze via Bluetooth te streamen vanaf je smartphone of tablet. Ook Youtube etc stream je eenvoudig naar de speakers. Geluid is vele malen beter dan de beste playbar voor dat geld. Voor 499 euro ben je klaar. Verkrijgbaar in rood, wit of zwart.