Specificaties 17,3" (1600x900), 320GB (hdd) - Bekijk alle specificaties

Toshiba Satellite C670-13P Review

Blooper2015Newbie 4 juni 2015, 122 views

Toshiba Satellite C670-13P

Goed product voor makkelijk gebruik, niet aan te raden om op te gamen of zware programma's op te runnen.

Pluspunten

• Snel bij makkelijk gebruik
  • Voldoende geheugen

Minpunten

• Geen vidiokaart
  • Slecht geluid
  • Lage kwaliteit toetsenbord
  • Weinig RAM
  • Weinig usb poorten

Het product is redelijk maar zelf vind ik het onvoldoende. Ik raad aan de laptop alleen te kopen voor simpel gebruik, zo is de laptop goed te gebruiken om mee te internetten en om simpele programma's te gebruiken. De laptop is totaal niks voor games, al bij de kleinste games ervaar ik veel lagg en loopt hij snel vast, ook andere zwaardere programma's kan hij moeite mee hebben ( Oorzaak is dat de laptop weinig RAM heeft en geen video kaart heeft).

Veder moet je oppassen met de toetsen, deze raken snel los e n het is lastig om ze er terug op te krijgen. In de laptop zitten weinig usb poorten en van het geluid moet je ook niet teveel verwachten. Over het algemeen maakt de laptop niet teveel lawaai.

Kortom: de laptop is handig voor makkelijk gebruik maar echt meer kan je er niet van verwachten.

Heb jij ook een Toshiba Satellite C670-13P?