Specificaties Laser all-in-one (Kleur) met WiFi en Ethernet - Bekijk alle specificaties

HP Laserjet Pro 200 Color MFP M276nw Review

jantje.vlaam 3 juni 2015, 654 views

HP Laserjet Pro 200 Color MFP M276nw

Deze printer is de absolute top in prijs/kwaliteit verhouding voor een HP alles in één. Hij scant naar email en naar een netwerkfolder of pc. De afdrukkwaliteit is prima. Scannen is snel.

Pluspunten

• Stil
  • hij is zwart, valt dus niet op als hij in een hoekje staat.
  • Toners gemakkelijk te wisselen

Minpunten

• De papierlade is klein

Scansnelheid Score: 4
Scankwaliteit Score: 4
Afdruksnelheid Score: 4
Afdrukkwaliteit Score: 4
Drivers en stabiliteit Score: 4
Inktverbruik Score: 3
Ik verkoop deze vaak aan mijn klanten. Dat zijn particulieren maar ook kleinere zakelijke gebruikers. De printers werken tot nu toe allemaal storingsvrij. Er zijn gebruikers die een jaar doen met de originele toners. Er zijn er ook bij die nogal wat printen. Het scannen naar mail wordt veel gebruikt en op een wijziging van Ziggo na werken ze allemaal prima.

Heb jij ook een HP Laserjet Pro 200 Color MFP M276nw?

Mijn printer heeft bij mij altijd probleemloos gewerkt totdat ik de laatste FW er op zette: M276_colorMFP_Series_FW_Update-20150212.exe

Het schijnt een bekend problem te zijn

Iemand anders al een oplossing?