BeNext Moving IP Camera Review

Trudo1979 3 juni 2015, 831 views

BeNext Moving IP Camera

Het is een leuk en goed product en goede aanvulling.

Pluspunten

• Design
  • Makkelijk te installeren
  • Bedienings gemak

Minpunten

• Alleen de basis functies zijn te bedieningen

Design & bouwkwaliteit Score: 4
Opnamekwaliteit Score: 4
Het is een leuk product en makkelijk te installeren in het z-wave netwerk, de bediening vanuit de Benext app is ook heel gemakkelijk, je moet de camera eerst met een ethernet-kabel installeren in het netwerk en daarna moet een procedure volgen, zodat de camera ook draadloos benaderd kan worden, dit wordt in de browser omgeving van Benext heel goed en duidelijk uitgelegd. Verder heeft de camera een goede opname kwaliteit en ook als het donker heeft de camera een goede beeld kwaliteit. Kortom het is een makkelijk en goed product en een goede aanvulling voor het beveiligen van je huis.

Heb jij ook een BeNext Moving IP Camera?

Ik mis in je review dat de resolutie van deze camera ummm niet optimaal is.

Verder mis ik ook een waarschuwing dat je 'beelden in de cloud worden opgeslagen'.
Beelden in de cloud kan ook een voordeel zijn: eventuele inbraak opnamen zijn dan niet lokaal te vernietigen.
Ik mis in je review dat de resolutie van deze camera ummm niet optimaal is.

Het is geen HD camera, maar hij maakt voor waar ik hem voor gebruik beelden die duidelijk genoeg zijn. En tegenwoordig wordt er wel meer in de cloud opgeslagen. Ik heb er persoonlijk geen moeite mee. En Ik vind de IP camerca een goede aanvulling.