Olympus OM-D E-M1 Body Zwart Review

HJCBergmans 1 juni 2015, laatste update op 4 maart 2016, 511 views

Olympus OM-D E-M1 Body Zwart

Stevige prijs voor een stevige camera. Heb hem nu een jaar en 12-40mm pro lens en voor mij nog steeds de camera. Nu met 40-150mm Pro gewapend een fantastische camera

Pluspunten

• Stevig gebouwd
  • Duidelijk en zeer uitgebreid menu en mogelijkheden
  • beeldstabilisatie geweldig

Minpunten

• prijs

Uitbreidbaarheid Score: 5
Batterijduur Score: 4
Snelheid en automatiek Score: 5
Stevige prijs voor een stevige camera. Heb hem nu een jaar en 12-40 mm pro lens en voor mij nog steeds de camera. Ik heb nog steeds niet alle mogelijkheden door maar het gebruik is makkelijk aan te leren. Beeldkwaliteit zoals ik al jaren gewend ben van Olympus en nabewerken doe ik nooit. Kleur is warm en natuurlijk. Gewoon een fijne en vooral lichte camera die ik heel vaal bij me draag. Met tussen ring heb ik er ook nog de OM 500mm spiegel lens (nu dus met krop factor 1000mm) op zitten ook hier is de beeldstabilisatie in de camera geweldig.
Voorlopig ben ik weer helemaal onder de pannen met kleine maar heel volwaardige prof camera

Heb jij ook een Olympus OM-D E-M1 Body Zwart?