Specificaties Soort casemod: Bay - Bekijk alle specificaties

Icy Dock FlexCage Tray-Less 3x3.5" in 2x5.25" SATA HDD Cage Review

MarcoLem 1 juni 2015, 480 views

Icy Dock FlexCage Tray-Less 3x3.5" in 2x5.25" SATA HDD Cage

doet wat het moet doen. ruimte besparen

Pluspunten

• ruimte besparend
  • erg makkelijk schijven wisselen
  • 2 extra usb 3.0 poorten
  • HHD koeler op achterkant kan vervangen worden
  • trayless schijven plaatsen

Minpunten

• HEEL erg felle blauwe leds
  • zit erg strak in de drive bays
  • tray locks voelen frigiel aan (plastic)

de icydock flexcage is wat het zegt, 3 in 2
een zeer kompleet geleverd apparaat wat solide in elkaar zit ondanks dat de trayclips van plactic zijn.
meegeleverd worden de molex naar satapower verlopen en de schroefjes

tijdens het inbouwen was er behoorlijk wat kracht nodig om dit beestje in de drivebays te krijgen maar daardoor zit het allemaal wel lekker vast.

na plaatsing schijven erin en gaan.
dat dacht ik :D

vergeet niet om de powerbuttons naast elke schijf even met een pen in te drukken. die staan namelijk uit
je zal zien dat de enorm blauwe leds oplichten en je huis omtoveren in een prachtige blauwe club.
als je alle lichten uit doet en je hebt schijfactiviteit ljkt het wel of er iemand aan het lassen is.

dat moet dus nog aangepast worden met andere rode leds en niet zo fel als deze.

Heb jij ook een Icy Dock FlexCage Tray-Less 3x3.5" in 2x5.25" SATA HDD Cage?

Sodeknetters wat een felle blauwe lampen. Ik zoek ook nog een mogelijkheid om wellicht 10 hdd's in raid 0 te zetten. Ik heb inmiddels 5 drives van 1TB, daar zouden dan nog 5 bij moeten, maar ik heb maar 7 reguliere 3,5" plekken in mijn kast. Deze dock biedt perfect uitkomst om nog eens 3 schijven extra te plaatsen. Alleen de prijs is ronduit poep. 100 euro voor een simpele behuizing? Het kan toch ook simpeler, het liefst een zo simpel mogelijke behuizing, die voor mij part drie 5,25" bays in beslag neemt, zodat er ook ruimte is voor een 120mm fan aan de voorkant. En voor de rest niet te veel toeters en bellen. Gewoon een frame waar 3 hdd's in passen, die je in drie 5,25 bays kunt monteren met een 120mm fan er voor om te koelen. Zoiets zoek ik, maar dan niet voor 100 euro. Zoiets zou niet meer dan 30 euro moeten kosten.