HTC One M9 Zilver Review

anouar1993Newbie 29 mei 2015, laatste update op 29 mei 2015, 276 views

HTC One M9 Zilver

top telefoon, makkelijk,snel en betrouwbaar

Pluspunten

• Super Design
  • Zeer robuust gebouwd
  • lange batterij levensduur

Minpunten

• glijd snel uit je hand

Sinds 3 weken trotse eigenaar van de HTC M9, wat een super toestel! Op het eerste gezicht is het toestel super strak afgewerkt en ligt ook beter in de hand dan de S6 bijvoorbeeld. 32 gb intern geheugen is in principe voldoende mocht je meer nodig hebben kan je het geheugen uitbreiden met een micro SD kaart. ik had zelf voorheen de HTC M7 en vergeleken met dat toestel is dit echt tientallen keren beter. Het werkt allemaal net was soepeler en reageert sneller. Ook de opties om je thema's helemaal te personaliseren zijn leuk en geven je telefoon een persoonlijk tintje.
Het geluid van de telefoon is luid en helder en met de boomsound instellingen kan je het aanpassen naar je eigen voorkeur. Ook muziek via apps als youtube en soundcloud is van goede kwaliteit. Het beeld is mooi en scherp ik zelf kijk regelmatig films via popcorn time en ik ben zeer onder de indruk van het beeld kwaliteit. De camera is voor mij een heuse upgrade geweest, de nieuwe HTC heeft een 20 megapixel camera aan de achterkant die zeer scherpe foto's schiet. Aan de voorzijde zit dit keer een ultra pixel camera die uitstekend is voor het maken van selfies. Ook zit er nu een foto bewerking- programma op waarmee je de foto's die je hebt gemaakt tot leven kan brengen om de momenten die je hebt vast gelegd extra speciaal te maken. Verder kan je ook nog twee foto's in elkaar laten opgaan door middel van de gezicht- fusie functie.
Persoonlijk geef ik dit toestel als eindcijfer een dikke 8! Top toestel! Strak design, werkt soepel, makkelijk in gebruik een echte aanrader voor een android gebruiker!

Heb jij ook een HTC One M9 Zilver?

Reviews door de redactie