Specificaties Tower, 7 interne + 4 externe bays - Bekijk alle specificaties

Cooler Master K280 Review

sjoerd0910 26 mei 2015, 146 views

Cooler Master K280

Goede behuizing voor de prijs.

Pluspunten

• bouwkwaliteit
  • niet al te groot voor aan ATX kast

Minpunten

• weinig 2,5'' montagepunten
  • pci-e covers niet terug te zetten

geweldige case voor de prijs en ik zou hem aan iedereen kunnen aanraden, alleen hoeft er voor mij geen 5,25'' bays in en ik had ook wat liever wat minder 3,5'' montagepunten en dan 2x 120 mm radiator ondersteuning in de voorkant. ook had ik liever wat meer 2,5'' montagepunten gezien op de CM K280 maar het meeste heb ik al opgelost dmv. casemods :P . ook vind ik het jammer dat Cooler Master ervoor heeft gekozen om geen mogelijkheid te hebben om de pci-e covers terug te plaatsen maar dit zou wel gedaan zijn om de kosten te drukken. ook had ik graag wat meer koelingsmogelijkheden gezien aangezien de fan in het zijpaneel niet te gebruiken is als je een grote koeler zoals een hyper 212 of zoiets hebt.

Heb jij ook een Cooler Master K280?