Asus MyPal A730 Review

JdBdp 28 juli 2005, 958 views

Asus MyPal A730

Pluspunten

• Compleet
  • Accessoires
  • Beeldkwaliteit
  • Mogelijkheden
  • Afwerking

Minpunten

• Accu
  • Bereik van WiFi

Veelzijdigheid Score: 3
Ik heb de Asus MyPal A730W nu ongeveer 4 maanden in mijn bezit en heb hiervoor de Asus A730 gehad.
Wat betreft de functies en werkinh van het aparaat heb ik gene klachten en werkt alles perfect. Ook de beeld kwaliteit en gevoeligheid van het touchscreen zijn top.

Wat ik zeker plus punten aan deze PDA vindt is:
- De mogelijkheden, er is vriwjel niet een PDA in deze prijsklasse die zoveel opties heeft.
- De prijs is zeer interessant aangezien het een heel complete PDA is die ook nog eens heel compleet geleverd wordt. Er zit namelijk een mooie zware cradle bij, 2 accu's en 2 pennetjes.
- Uitbreidings set (GPS module) voor navigatie is zeer goedkoop en hierdoor heb je dus ook nog eens voor weinig geld extra een top navigatie set.

Helaas zijn er wel een paar min puntjes:
- Als eerste vind ik de accu van zeer matige kwaliteit.
wanneer je de PDA een paar dagen niet gebruikt en hem dan aan zet geeft ie alweer aan de de accu leeg is.
- Ten tweede is het bereik van de WiFi module in de A730W beperkt in bereik. Veel meer als 15 meter vanaf een accesspoint (binnenshuis) heeft ie al vrijwel geen ontvangst meer.

Alles bij elkaar genomen dus een super complete PDA met veel opties en een perfect beeld (640x480). Als de mannen van Asus nu wat aan de accu duur of de kwaliteit ervan zouden doen dan is het helemaal een Topper !

Heb jij ook een Asus MyPal A730?