Specificaties 4,95" display, 4G-support, geen geheugenslot - Bekijk alle specificaties

LG Nexus 5 16GB Zwart Review

Ventasus 26 mei 2015, laatste update op 17 februari 2016, 6 views

LG Nexus 5 16GB Zwart

Het is nog steeds een prima telefoon. ik heb hem nu sinds het begin dat hij uitkwam in Nederland en met wat ik zie wat er nu word uitgebracht blijf ik nog wel even hier bij. de grootste min punt is wel de camera en de batterij.

Pluspunten

• full HD scherm
  • snelle processor
  • 4.95 inch scherm
  • stevige telefoon
  • Google telefoon

Minpunten

• accu duur is vrij kort
  • Camera applicatie is zeer slecht

de grootste min punt is wel de camera en de batterij. als je een foto wil maken duurt het ontzettend lang tot dat hij is scherp gesteld als hij zich scherp kan stellen...(met gewoon dag licht) en de accu duur is vrij kort als je hem de hele dag regelmatig gebruikt red je het einde niet zonder op te laden.
maar voor de rest ben ik prima tevreden!

Heb jij ook een LG Nexus 5 16GB Zwart?