Intel Core i3 3240 Boxed Review

Pieter Knops 26 mei 2015, 342 views

Intel Core i3 3240 Boxed

Goede prijs-kwaliteit verhouding, en sinds ik deze heb gekocht (1,5 jaar geleden) in prijs gestegen

Pluspunten

• Goede CPU, kan je zelfs op gamen
  • UItstekende prijs-kwaliteit garantie
  • Nooit problemen mee gehad

Minpunten

• Niet overclockbaar

Ik heb deze CPU nu anderhalf jaar geleden gekocht, deze is vanaf toen 20 euro in prijs gestegen.
Dat gebeurt haast nooit met computer-onderdelen. Ik heb dus toenderdtijd een erg goede keuze gemaakt.

Deze CPU is een dual-core CPU, je kan er veel mee doen. Deze CPU heeft alleen moete met de zwaarste games. Maar als je een CPU zoekt voor een elite gaming-pc, dan raad ik u aan even verder te zoeken naar een duurder en sneller model. Maar als je een goedkope, maar toch erg goeie CPU zoekt, met een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding, dan is deze CPU de beste.

Deze CPU valt niet te overclocken.

Heb jij ook een Intel Core i3 3240 Boxed?