Samsung UE40HU6900S Zwart Review

jrzeinstra 22 mei 2015, 471 views

Samsung UE40HU6900S Zwart

Prima televisie voor een schappelijke prijs, met wat knulligheden.

Pluspunten

• Scherpe prijs
  • Prima beeld (na wat rommelen met de kleurinstellingen)

Minpunten

• Knullige zendersorting als je geen standaard provider gebruikt
  • Youtube pictogrammen zijn heel groot, waardoor je geen overzicht hebt
  • Ontbreken tweede tuner (althans, ik heb hem nog niet gevonden)

Inbrandgevoeligheid Score: 5
Ik heb de televisie nu twee dagen in huis. Het is een prima televisie, voor een hele schappelijke prijs. Ik krijg alleen de indruk dat deze helemaal geen twee tuners heeft (er ontbreekt daarvoor bijvoorbeeld de aansluiting voor een tweede schotel).

Zender sortering icm satelliet vind ik knullig, nummering, ook als je favorieten gebruikt, blijft op de scan nummering staan. Ook het in volgorde zetten gaat lastig (als je niet een standaard provider gebruikt).

Als een search doet op youtube, dan krijg je de voorbeelden te zien van een slechts een paar filmpjes, wil je meer zien dan moet je scrollen. Terwijl er zat plek op het scherm is om kleinere voorbeelden te tonen. Als je dit vergelijkt met de youtube plugin in kodi, dan is dit redelijk hopeloos.

Ander jammer punt is, dat hij verschillende type tuners heeft, maar dat je er maar 1 kan gebruiken. Als je bijvoorbeeld satteliet hebt gekozen, kan je niet een paar DVB-T zenders toevoegen. Je kan dus of alles over DVB-T kijken of alles over DVB-S, mixen gaat jammergenoeg niet.

Heb jij ook een Samsung UE40HU6900S Zwart?

Reviews door de redactie