Specificaties 42" Ultra HD 3D LCD TV met 1 tuner - Bekijk alle specificaties

Philips 42PUS7809 Zwart Review

AirwinB 22 mei 2015, 374 views

Philips 42PUS7809 Zwart

Mooie 4K televisie met een prachtig design. Bij mijn beoordeling moet je rekening houden met het feit dat ik een UPC/Ziggo Horizon box heb, en de TV dus als monitor gebruik. Verder gaat het geluid via mijn AV receiver.

Pluspunten

• Zeer mooi beeld
  • Energiezuinig
  • Mooi design

Minpunten

• Indien netwerkkabel gebruikt wordt, dan heb je een haakse aansluiting nodig ivm de ruimte

Mooie 4K televisie met een prachtig design.

Mooi dat het irritante 'Philips' logo gedimd, en nog beter, helemaal uitgezet kan worden.
Sinds de aanschaf eind maart 2015 heb ik al tweemaal de firmware zonder problemen geupgrade. De laatste upgrade zorgde ervoor dat mijn HUE lampen in de huiskamer mee gingen doen met de AmbiLight. Tijdelijk dat wel (omdat het kan!), want de eetkamer verlichting die mee gaat doen als ambilight is een beetje overdreven :-)

Wanneer er over een jaar of twee jaar echte 4K uitzendingen komen, dan kan het zijn dat deze TV daar niet mee om kan gaan. Maar nogmaals voor deze prijs deze kwaliteit krijgen is prima!

Heb jij ook een Philips 42PUS7809 Zwart?