Newstar FPMA-W830BLACK Review

VySio 21 mei 2015, laatste update op 14 juli 2015, 378 views

Newstar FPMA-W830BLACK

Dit is een redelijk product voor een gunstige prijs. De beugel is niet op alle posities waterpas te krijgen. Daarentegen wiebelt de arm niet.

Pluspunten

• Werkt goed soepel en blijft op z'n positie
  • Kan vrij vlak tegen de muur

Minpunten

• Kiezen op welke positie je hem waterpas wil hebben

Werkt soepel en is precies wat ik zoek. Beeldscherm staan ongeveer 4-5 cm van de muur wanneer deze vlak is. En kan helemaal uitgetrokken worden. Mijn 24 inch beeldscherm kan ik 90 graden tov de muur draaien.

Groot nadeel aan deze beugel is dat hij niet op alle posities waterpasgezet kan worden. Er zit iets te veel ruimte tussen de scharnieren waardoor er iets speling inzit. Dit betekend in praktijk:
Ik had exact waterpas geboord. Maar zodra er gewicht aan de beugel gehangen wordt gaat hij naar de kant hellen waar het gewicht is. Het resulteerde in het scheef monteren van de muurbevestiging, op de muur hangt hij waterpas maar uitgetrokken is het beeldscherm scheef. Op mijn 2 belangrijkste posities is deze goed te stellen.

Al met al ben ik er blij mee, omdat het onder de streep precies is wat ik zoek. Met name om de prijs ben ik uiteindelijk blij.

Heb jij ook een Newstar FPMA-W830BLACK?