Acer E350 Liquid Gallant Zwart Review

Nixoa12 20 mei 2015, laatste update op 20 mei 2015, 125 views

Acer E350 Liquid Gallant Zwart

Uiteraard verouderd toestel, daarom wat minder voor de hand liggend om aan te schaffen. Maar destijds prima telefoon, werkt zoals hij hoort. Vanwege de lage prijs mag je er ook niet van verwachten dat hij extreem goede specificaties heeft. In verhouding een zwakke accuduur.

Pluspunten

• Lage prijs
  • Werkt prima

Minpunten

• Accuduur

Dit was 2 jaar lang mijn smartphone.

Erg fijn toestel mits je weet hoe je er mee om moet gaan.
Het is natuurlijk een verouderd toestel waardoor hij wat minder snelle prestaties levert en zeker als je er geen goeie cleaner of third party launcher op hebt staan is hij erg traag. Na verloop van tijd wordt hij dan te traag om te gebruiken. Alle apps worden immers groter en groter, net als alle telefoonopslag.

Mocht je niet weten hoe je het toestel en de opslag/snelheid ervan goed in controle kan houden dan kan ik me voorstellen dat je het vervelend vind als hij na een aantal weken gebruik te traag wordt.

Heb jij ook een Acer E350 Liquid Gallant Zwart?