Xiaomi Powerbank 16000mAh Zilver Review

Blucky 20 mei 2015, 885 views

Xiaomi Powerbank 16000mAh Zilver

Mooie powerbank voor een zachte prijs.

Pluspunten

• capaciteit
  • bouw
  • 2 x USB
  • stevig

Minpunten

• zwaar

ik heb afgelopen week de powerbank in onvangst kunnen nemen. ik zit voor werk in china dus heb hem locaal via de officele MI site kunnen bestellen. hij was er binnen 2 dagen en uitstekend verpakt. ik heb er omgerekend 15 euro voor hoeven te betalen. een vriendenprijsje zullen we maar zeggen. ben er zeer tevreden over!

Heb jij ook een Xiaomi Powerbank 16000mAh Zilver?

Meer advertenties

338 gram voor 16 Ah valt toch wel mee? Het gewicht is recht evenredig met de capaciteit. En je hebt een van de hoogste capaciteiten nu.
Wat je er in capaciteit voor terug krijgt valt het inderdaad wel mee. maar als je gaat reizen/backpacken is het toch wel weer wat extra gram die je mee moet zeulen. Desondanks heb ik gekozen voor deze uitvoering omdat ik capaciteit belangrijker vind dan gewicht. In de toekomst mogen ze wel wat lichter ontworpen gemaakt worden (niet ten kosten van de prijs).