LG G2 16GB Zwart - Reviews

Specificaties 5,2" • 1920x1080 (Full HD) • 16GB - Bekijk alle specificaties

LG G2 16GB Zwart Review

Otherside 19 mei 2015, laatste update op 19 mei 2015, 202 views

LG G2 16GB Zwart

Heel fijne telefoon, met de paar kleine tekortkomingen is prima te leven.

Pluspunten

• Scherm perfecte grootte
  • Maakt scherpe foto's

Minpunten

• Accu niet verwisselbaar
  • Bloatware van LG
  • Accucapaciteit loopt snel terug

Goede telefoon, zie de genoemde voor- en nadelen. Na een jaartje gebruik is de accu toch wel aanzienlijk slechter geworden. Moet er wel bij vermelden dat ik verder geen tools gebruik om accugebruik te controleren of verminderen etc. Hij gaat zo'n 1,5dag mee. Verder maakt hij mooi scherpe foto's en vind ik de knoppen aan de achterkant na eventjes wennen juist geweldig, zeker met kleine handen.
Ik heb er wel een silicon hoesje omheen want de behuizing is mooi dun en slank, maar voor mij icm het feit dat hij glad is toch te gevaarlijk.

Heb jij ook een LG G2 16GB Zwart?