Philips HR7778/00 Review

Otherside 19 mei 2015, laatste update op 19 mei 2015, 613 views

Philips HR7778/00

Fijn apparaat, zeer veelzijdig, wel wat haken en ogen.

Pluspunten

• Veelzijdig
  • Krachtige motor

Minpunten

• Niet gebruiken voor bevroren ijs
  • Mes van blenderkom lastig goed vast te maken

Fijn apparaat, zeer veelzijdig. Toch gebruiken wij vooral de blender en de grote hakselaar.

De blenderkan of beter gezegd de mesjes ervan is/zijn helaas wel tot 2x toe kapot gegaan door het crushen van ijs, hetgeen dit ding wel zou moeten kunnen volgens de specificaties. Via mediamarkt (na hem 1-2 weken kwijt geweest te zijn) wel nieuwe onderdelen gekregen. Oppassen dus, bevroren fruit laten wij eerst even wat ontdooien en moet in zeer kleine stukjes zijn.

Een ander nadeel is dat het vastdraaien van de mesjes aan de onderkant van de blenderkan echt heel moeizaam gaat: de greepjes zijn te klein maar je moet echt opletten dat je hem volledig vastdraait incl pijn aan je vingers want anders.... draai je hem op de base-unit, zet je het ding aan en blobbbb daar loopt de hele inhoud van de blenderkan over het motorhuis (ja, dat is al een paar keer gebeurd).

Op die dingen na prima ding, wij gebruiken de blender dagelijks.

Heb jij ook een Philips HR7778/00?

Dat van de blender mesjes klopt inderdaad, het vastdraaien moet je echt goed doen :P anders ligt alles op het aanrecht.

En ijsklonten heb ik nooit geprobeert, dus dat zal ik ook maarlaten dan.
Klopt, bevroren kleine vruchtjes durf ik nog wel aan, maar geen hele aardbeien gelijk uit de diepvries of bananen al helemaal niet!

Bovendien is het inderdaad ook nog eens lastig te zien of je de mesjes er goed op hebt gedraaid. Beetje onhandig als je je ontbijt staat te maken in het halfdonker 8)7