MSI Gaming Series GS70 2PC-283NL Stealth Review

Druss 20 mei 2015, laatste update op 10 augustus 2015, 206 views

MSI Gaming Series GS70 2PC-283NL Stealth

Een stevige laptop met prima prestaties (ook een jaar na eerste prijsstelling). Een erg fraaie sobere (lees strakke) uitstraling. Alleen het touchpad en ik komen niet tot een goed samenwerkings verband.

Pluspunten

• Prachtige finish en fantastische uitstraling
  • Erg stevig en robuust (door metalen behuizing)
  • (customizable) Verlicht toetsenbord
  • Goede prestaties, start echt rap op. (Hoewel ik de echte zware games nog moet installeren.)
  • Erg goed presentatie (denk aan verpakking, bijgeleverde MSI opberghoes e.d.)
  • SSD voor OS en primairy game(s) - Grote HDD voor de rest.
  • Goede kijk hoek
  • Erg fijn en helder geluid (voor een niet-audiofiel)

Minpunten

• Touchpad, ik begrijp/voel hem (nog) niet.
  • Wordt toch snel warm (ook bij normaal gebruik) maar nooit echt té warm
  • Dikke plastic bezel om het scherm.
  • Voorgeinstalleerde bloatware (Norton anyone?)
  • Rand van scherm is wat scherp aan de vingers (voel je bij openen beeldscherm)

Heb jij ook een MSI Gaming Series GS70 2PC-283NL Stealth?