Specificaties Basispakket met 250GB interne opslag - Bekijk alle specificaties

Microsoft Xbox 360 Slim 250GB Zwart Review

danzbellx 18 mei 2015, 428 views

Microsoft Xbox 360 Slim 250GB Zwart

Een pracht console met ontzettend veel mogelijkheden en veel leuke games die je echt moet proberen! het media aanbod die je kan krijgen op dit console is echt ontzettend groot. Ik ben erg tevreden met dit console! maar er zitten natuurlijk ook wel weer wat minpunten bij.

Pluspunten

• Netflix, KPN en andere TV diensten die een must zijn
  • Ontzettend veel games
  • Muziek luisteren tijdens het gamen
  • Stabiel console
  • Een hele goede Ethernet poort
  • Beeldkwaliteit is mooi
  • Films & muziek afspelen vanaf USB
  • Je opgeslagen spellen exporteren naar je USB stick of HDD

Minpunten

• Kan best veel hitte produceren
  • De koeling kan beter
  • Soms loopt het dashboard een beetje vast
  • XBOX menu's komen vaak over als *Schokkerig beeld*
  • Netflix app laden duurt lang
  • 360 Controllers konden qua stroom wat beter voorzien worden

Randapparatuur Score: 4
Spelaanbod Score: 5
Multiplayer Score: 4
Multimedia Score: 5
De 360 is een pracht last gen console met ontzettend veel mogelijkheden. Ik heb dit console dit jaar (2015) aangeschaft (gebruikt bij Game Mania) en ik ben er helemaal weg van.

Het spellen aanbod is enorm, zoveel prachtige classics en zoveel mooie recentere games. Het is jammer dat voor de 360 binnenkort geen games meer worden gemaakt. Maar dat geeft niet want er zijn ontzettend veel toffe titels van zowel oud als nieuw die je zeker moet checken.

Qua multimedia is dit apparaat ook erg goed, wel is het jammer dat je film niet van je USB stick naar je interne schijf kan kopiŽren (wat de Sony PlayStation 3 wel kan), hetzelfde geld als het gaat om muziek.

Games draaien soepel en zoals ze moeten, wel is het jammer dat het 360 dashboard en het menuutje
(als je op de home button drukt) schokkerig kan overkomen, een beetje laggy dus. Wel tof dat de XBOX store stabieler is dan dat van PlayStation (last gen).

De controller ligt heel prettig in de hand en de controller verbuikt niet veel stroom, wel jammer dat je een accu los moet kopen EN! dat als je veel met normale batterijen hebt gewerkt : dat er het een en ander kan slijten aan de achterkant zodat er storingen kunnen worden veroorzaakt in de controller zelf. Gelukkig zijn de kosten voor een nieuwe controller niet duur.

Ondanks dat er geen Blue Ray speler in zit willen de DVD's toch afspelen op een zeer goede kwaliteit, hier was ik over verbaasd want mijn PlayStation 3 heeft wel een blue ray speler en kon me nauwelijks voorstellen dat zelfs films op hoge kwaliteit af te spelen zijn op de 360.

Als je nog geen XBOX 360 console hebt en je houdt van gamen, games zowel classic als vrij nieuw.. dan raad ik hem aan zeker te kopen. maar wees er wel zuinig mee en lees de sticker die op de faceplate staat! - Als je het console oppakt met een DVD erin dan kan je console en of disk beschadigd raken.
*min punt van de 360.

Cijfers :
Console : 8,7
Controller : 6,9
Games : 8,9

Heb jij ook een Microsoft Xbox 360 Slim 250GB Zwart?

Goede review! Ik heb pas ook een (2e handse )Xbox 360 S gekocht en ben er ook zeer tevreden mee :)