Newstar FPMA-W810BLACK Review

FerryGorren 17 mei 2015, laatste update op 17 mei 2015, 310 views

Newstar FPMA-W810BLACK

Zeker tevreden over deze muurbeugel met een prima prijs. Zie mijn uitgebreide toelichting voor meer specificaties van dit product.

Pluspunten

• Stevig
  • Kantelbaar
  • Deels in diepte verstelbaar

Minpunten

• Korte schroeven

Omdat de specificaties van dit product niet heel uitgebreid zijn, wil ik mijn review beginnen met een aantal (extra) specificaties.

De muurbeugel is te gebruiken voor Vesa 100mm maar ook voor Vesa 75mm.
Je kunt je scherm ook kantelen met deze muurbeugel. Volgens de verpakking is dit 20 graden.
De muurbeugel is ook in diepte verstelbaar, namelijk 4 tot 7 cm.

Omdat ik ook de afbeelding bij dit product erg onduidelijk vond, heb ik een foto van de zijkant van de muurbeugel gemaakt.

Zelf heb ik andere schroeven gebruikt om de muurbeugel vast te maken aan de muur omdat de schroeven die erbij zaten erg kort zijn. Dit waren dikkere schroeven, met als gevolg dat ze niet meet door de gaatjes van de muurbeugel paste. Die heb ik dus moeten opboren. Nu zit het in zijn geheel wel steviger tegen de muur.

Verder vind ik het een prima muurbeugel. Zeker voor deze prijs. Ik zou deze muurbeugel aan iedereen aanraden die zijn/haar monitor aan de muur wil vast maken.

Ik hoop iemand geholpen te kunnen hebben met deze review.

Heb jij ook een Newstar FPMA-W810BLACK?

Misschien een tipje om de foto ook in de review te verwerken??
Ik zie het ja.. Vergeten toe te voegen 8)7