Toshiba Satellite U940-11F Review

janny222 16 mei 2015, 129 views

Toshiba Satellite U940-11F

jammer van de ventilator

Pluspunten

• makkelijk bedienbaar
  • fijne os

Minpunten

• ventilator maakt veel herrie
  • accu word erg warm

Ik ben teleurgesteld in mijn laptop, ik had hier meer van verwacht.
Helaas na een aantal maanden begon het dat de accu warm word, lijkt net een kachel op je schoot. en vlak daarna begon de herrie van de ventilator, welke tot op heden niet is opgehouden.
Erg jammer, de laptop is nu 1,5 jaar oud maar zou hem zo willen inruilen.

Heb jij ook een Toshiba Satellite U940-11F?

Deze review is zeer beknopt om het maar zo te zeggen.

Ik zou meer proberen te schrijven voordat je een review publiceert. Je kan een stuk meer vertellen over bijvoorbeeld de pluspunten want die zijn toch ook belangrijk als jij ze aangeeft. Daarnaast heb je hem 1,5 jaar gebruikt en je verteld alleen over de minpunten die pas optraden na enkele maanden.