HTC One M9 Zilver Review

Jennifery4Newbie 15 mei 2015, 78 views

HTC One M9 Zilver

Een fijn toestel die voldoet aan mijn verwachtingen.

Pluspunten

• Mooi design
  • stevig
  • mooi geluid

Minpunten

• onlogische plaatsing van aan/ uit knop

Ik heb nu de HTC One M9 drie weken in bezit en moet zeggen dat het een fraai toestel is. Het heeft een mooi design van zilver met een randje van goud wat het toestel een aparte uiterlijk geeft. Ligt verder lekker in je hand niet te klein en niet te groot. Moet wel wennen aan de aan/uit knop deze zit aan de zijkant onder de volumeknoppen. Druk continu op de middelste knop in plaats van de onderste knop. Verder moet ik ook erg wennen aan het knopje home die niet meer standaard zichtbaar is zoals bij bijvoorbeeld de M7. Geluid is mooi en helder. Voorheen deed ik thuis liever een koptelefoon op omdat het geluid niet goed genoeg was maar met dit toestel is dat niet echt nodig. Het spelen van games zorgt er wel voor dat de batterij snel op gaat maar dit is denk ik bij alle toestellen zo het geval. Ik las voordat het toestel uitkwam dat hij erg warm en tegen heet aan kon worden maar dit vind ik meevallen alleen bij een software-update werd het toestel iets warmer dan het zou moeten. Het beeld is mooi en bij het spelen van games draait alles soepel zoals het hoort. De camera vooral in selfie stand is grappig met de extra functie om het gezicht egaler te laten lijken. De gewone camera vind ik ten opzichte van de M7 een vooruitgang. Hoewel ik bij de M7 nooit echt iets te klagen had over de camera. Op de M9 zit ook een functie waarin hij zelf de apps op je beginscherm toepast, op basis van gebruik en locatie wat erg grappig is maar maak hier eigenlijk geen gebruik van, omdat ik het veel fijner vind als alles op een vast plekje te vinden is. Je kan verder ook een eigen thema maken met verschillende achtergrond kleuren hierdoor krijgt je beeld naast een eigen fotoachtergrond ook een persoonlijke tint met de kleuren die erbij passen. Kortom de m9 is een fijn toestel en een hele goede vervanging voor mijn oude toestel de M7.

Heb jij ook een HTC One M9 Zilver?

Reviews door de redactie