Specificaties Actioncam, max 3840x2160 @ 12fps, wifi - Bekijk alle specificaties

GoPro HERO3+ Black Edition Zwart Review

htc-kevin-OSx 15 mei 2015, 1.338 views

GoPro HERO3+ Black Edition Zwart

De Go Pro serie is een zeer pupulair klein video camera'tje. Dat ik 1/2 jaar geleden kocht voor mijn video ervaring. Ik had voor de Go Pro Hero 3+ nog nooit een actioncamera gebruikt en het was best even wennen aan de fisheye lens.

Pluspunten

• Licht & Compact
  • Hoge video resolutie (4K 15fps)
  • Remote vanuit de app en de bij geleverde remote

Minpunten

• Standaard batterij matige accu duur
  • Geen meegeleverd scherm

Beeldweergave Score: 4
Opnamekwaliteit Score: 3
Features Score: 4
Design & bouwkwaliteit Score: 4
Hey mede Tweakers, & AV'ers

Introductie
Heb De Go Pro nu een 1/2 de jaar.
Ben nog steeds zeer tevreden van mijn aan koop.
Gebruik de Go Pro heel veel, daar om wou ik een kleine gebruikers review schrijven.
over hoe je het meeste uit jouw Go Pro haalt.

Sport mogelijkheden & Accessoires
Als je een Go Pro aanschaft moet je weten waar voor je hem echt wil gebruiken.
Dit kan uitmaken voor je eventuele accessoire.
De Go Po serie kent veel verschilde soorten accessoire, o.a de body mount, of de hoofdband voor bijvoorbeeld skydiven.
Ook is het handig bij fietssporten om met bijvoorbeeld een stuurklem om je Go Pro op het fietsstuur te bevestigen. Ook de bekende surfboard mounclip is onmisbaar voor de surf fanaten.

Ik heb zelf de Go Pro veel gebruikt bij hardloop evenementen waarbij ik hem om mijn middel bevestig.
Ook heb ik de Go Pro eens mee genomen naar Walibi toen had ik mij en me vriendin gefilmd vanuit de achtbaan.

Specificatiess
~[list]
Videocameratype Actioncam
Videocamera-eigenschappen Spatwaterdicht, Stootvast, Waterdicht (Met Waterproof skaleton'case )
Opname
Resolutie video-opname 4096x2160 (Cinema 4K) (beperk tot 15fps 2.7K is een beter resultaat voor UHD)
Beeldverhouding 1,9:1
Sensor
Aantal sensors 1
Cameraresolutie 12MP
Opslag
Opslag Flash geheugen (class 10 voor snellere transmitting)
Type geheugenkaart microSD, microSDHC, microSDXC
Aansluitingen
Overige eigenschappen
Kleuren Zilver/Zwart
Fabrieksgarantie 2 jaar carry in
Overige
Beeldverhoudingen 4:3/16:9 (Kan in bijna iedere video editing software worden aangepast naar b.v 21:9 beeldverhouding. Kan wel leiden tot pixel verlies)

Ik heb nog wat afbeeldingen bij de review geplaatst via Onedrive zodat je kan zien hoe de 12MP camera foto's schiet.

Bedankt voor het lezen van mijn kleine review of samenvatting.

Heb jij ook een GoPro HERO3+ Black Edition Zwart?