Microsoft Lumia 640 XL 3G Wit Review

ALFfx 13 mei 2015, 1.312 views

Microsoft Lumia 640 XL 3G Wit

Dit is een aanrader voor iedereen die geen google/android wil of niet zo nodig een iphone wil.

Pluspunten

• groot scherm, veel telefoon
  • goed leesbaar buiten
  • soepel OS
  • licht

Minpunten

• misschien de resolutie

Ik heb hem als werktelefoon en alle apps die ik nodig heb zijn beschikbaar.
Ik twijfel zelfs of ik als persoonlijke telefoon nog een nieuwe iphone neem.
Ik verwacht dat met windows 10 er veel meer apps zullen komen en dat ik daardoor helemaal over kan.
De camera is goed en ik ben weer helemaal terug op instagram :)
Het scherm is goed leesbaar buiten en alles werkt soepel.
Sommige interfaces van apps moeten af en toe wat beter geschaald worden maar dat light niet aan het toestel.
Aanrader nogmaals voor de prijs van 220 heel veel telefoon.
Ik kan hem met 1 hand bedienen , net aan :0
Hij is iets breder dan een iphone 6 plus die ik als persoonlijke telefoon wilde nemen.
Maar eerst kijken hoe het is zo'n groot toestel.

Heb jij ook een Microsoft Lumia 640 XL 3G Wit?