Apple iPhone 6 64GB Grijs Review

roeier00 13 mei 2015, 310 views

Apple iPhone 6 64GB Grijs

Een heel erg fijne telefoon. Hij is lekker snel maar wel duur.

Pluspunten

• snelle processor laat alles vloeiend verlopen
  • goed design
  • lange accuduur
  • goede speaker
  • iOS besturingssysteem
  • goed bereik op wifi en 3g.

Minpunten

• erg dun dus altijd een hoesje nodig
  • erg duur

Ik heb deze telefoon nu ongeveer 3 maanden en ik ben er redelijk tevreden mee. Ik kom van een iPhone 4s.

Ik merkte meteen dat deze telefoon alles veel sneller deed, dat is erg prettig. Ook het grotere scherm maakt de bediening een stuk makkelijker. Ik ben zelf blind dus over de camera en het scherm kan ik weinig zeggen.

De accuduur is prima, waar ik met mijn vorige telefoon met moeite de avond haalde kan ik met deze telefoon minstens 1.5 dag doen.

Heb jij ook een Apple iPhone 6 64GB Grijs?

Meer advertenties

Heel erg beknopte review..

Wellicht kun je de review uitbreiden met datgeen wat voor jou belangrijk is. De voorzieningen van het OS voor mensen met geen of beperkt zicht?