Specificaties 65" Ultra HD 3D LCD TV met 1 tuner - Bekijk alle specificaties

Philips 65PFL9708 Zwart Review

Meenjedatnou 1 13 mei 2015, 193 views

Philips 65PFL9708 Zwart

Mooie TV met héél veel problemen!

Pluspunten

• Ambilight

Minpunten

• Storingen
  • Storingen
  • Storingen

Inbrandgevoeligheid Score: 4
Voor zo'n duur toestel een zware tegenvaller. Heb momenteel 3 Philips tv's in huis (8605-9604-9708) maar deze 9708 is werkelijk zeer slecht! Start meerdere keren per avond spontaan opnieuw op tijdens het kijken. Bij volume omhoog- of omlaag zetten schakelt hij regelmatig helemaal uit en is hij niet meer aan te krijgen, dan moet de stekker er uit en wachten zodat hij weer aan kan. Reageert minimaal 5 van de 10 keer niet op de afstandsbediening zodat je 'm weer moet af- en aanzetten. Heel vaak wel geluid, maar geen beeld! En ik kan nog meer dingen opnoemen maar beperk het tot dit omdat ik me anders alleen maar meer erger!
Ik kies eigenlijk altijd voor Philips vanwege de kwaliteit en het prachtige Ambilight, maar aan deze TV is alleen het Ambilight goed, en daar is hij te duur voor!

Deze review heb ik al maanden op de Philips website staan, heb de TV inmiddels bijna een jaar in bezit. Blijft veel problemen geven, inmiddels is er de laatste 2 maanden tot 2 keer toe een nieuw moederbord geplaatst zonder resultaat! Gelukkig vind mijn leverancier, BCC te Oss, het ook mooi geweest en mag ik een nieuwe TV uitzoeken ter waarde van het volledige aankoopbedrag! Super service!
Wordt geen Philips meer vrees ik!

Heb jij ook een Philips 65PFL9708 Zwart?