Kobo Aura Zwart Review

kxxxNewbie 7 mei 2015, 1.134 views

Kobo Aura Zwart

Zeer slechte kwaliteit en blijkbaar ook slechte garantievoorwaarden.

Pluspunten

• deed het twee maanden heel goed

Minpunten

• slechte kwaliteit
  • zeer kwetsbaar product

Veelzijdigheid Score: 3
Deze e-reader heb ik ongeveer twee maanden in mijn bezit gehad en van de een op de andere dag is deze opeens kapot gegaan. Dit is zonder aanwijsbare reden gebeurd, nooit laten vallen of iets dergelijks. Het halve scherm heeft nu dode pixels waardoor je maar de helft van de bladzijde kunt lezen. Volgens de customer service van Kobo valt het niet onder de garantie omdat zij aan het patroon van de pixels kunnen zien dat het gaat om fysieke schade. Ik ben altijd zeer zuinig op mijn spullen, zo ook deze e-reader. Zoals ik eerder zei heb ik deze nooit laten vallen, gekrast, vocht bij laten komen etc. Ik heb zelfs een hoesje ervoor! De argumentatie van de customer service vind ik daarom zeer teleurstellend en naar mijn mening is het gewoon een manier om de kosten af te schuiven op de eindgebruiker, terwijl het product zelf gemaakt lijkt te zijn om kapot te moeten gaan. Ik raad het u hierbij daarom graag ten zeerste af dit product te kopen, zodat u de frustratie die ik heb meegemaakt niet hoeft te ondergaan.

Heb jij ook een Kobo Aura Zwart?

Dit is geen review maar een klacht.
Het is vervelend om slechte klantenservice mee te maken maar dit is geen zinnige review van het apparaat, je zet mensen en statistieken op het verkeerde been.
In de review die ik heb geplaatst heb ik het inderdaad enkel over de bouwkwaliteit van het product. Misschien dat u daardoor geneigd bent deze review af te schrijven als klacht. Ik ben echter zelf van mening dat als de kwaliteit en daaraan gekoppelde service dermate slecht is, dit het totale plaatje overschaduwd.

Maar mocht u het fijn vinden, bij deze mijn overige gebruikservaring: de twee maanden dat ik hem heb gebruikt was ik zeer tevreden. Mooi beeld, goede backlight en mooi design. Pracht product.