Intel Core i5-4460 Boxed - Reviews

Specificaties 1150 socket • Quad core @ 3,2GHz-3,4GHz - Bekijk alle specificaties

Intel Core i5-4460 Boxed Review

CMSTRR 6 mei 2015, laatste update op 11 maart 2016, 697 views

Intel Core i5-4460 Boxed

Top processor voor een budget prijs!

Pluspunten

• Stabiel
  • Een waardige opvolger van Ivy Bridge
  • Koeler dan zijn voorganger
  • goede prijs kwaliteit verhouding
  • makkelijke socket 1150 (ivm upgrade)

Minpunten

• Meegeleverde koeler

Voor gamen heb je aan deze processor genoeg. Mooi geprijsd en presteert goed.

Heb jij ook een Intel Core i5-4460 Boxed?

Helder stuk tekst :) Jammer dat je niet een uitgebreidere review wil maken.
Dank je.
Dit was ik wel van plan, maar ik denk in de toekomst een keer te doen. :)
Mag ik vragen waarom je de i7 weg gedaan hebt? Die is toch op elk vlak beter geschikt dan deze.
Ik wilde van high end een stap terug doen omdat ik alleen full hd speel :)
Ik hoor vaak dat de koeler niet zo geweldig is. Wat is er zo "slecht" aan dan? Teveel geluid of koelt het gewoon slecht
Is vrij persoonlijk. De koeler doet gewoon zijn werk, is niets mis mee. In een build waar je rekening met geluid houdt is het aan te raden voor 2 tientjes een andere te doen zoals de Evo.