HTC One M9 Zilver Review

CleoleoNewbie 6 mei 2015, 140 views

HTC One M9 Zilver

Geen dertien in een dozijn, mooie chique telefoon die echt heel erg prettig werkt door de Sense schil van HTC. Kortom: geweldig mooie telefoon!

Pluspunten

• Luxe metalen uitvoering
  • Software te personaliseren
  • Snelheid
  • Speakers
  • SD uitbreiding
  • Te gebruiken als afstandsbediening

Minpunten

Opnieuw, op basis van de zeer positieve ervaringen met HTC gekozen voor de M9.
De M9 die ziet er zeer mooi uit en ligt prettig in de hand. De strakke metalen behuizing voelt stevig aan en oogt erg chique. De aan en uit knop zit nu ter hoogte van de duim, tot op heden werkt dit prettiger dan wanneer deze bovenop het toestel zit

De dolby speakers zijn echt fijn en de mogelijkheid om ook een micro sd te gebruiken is voor vakanties bijvoorbeeld erg handig voor audio en video, scheelt buitenland mb bundels.

Wat erg fijn werkt is de Sense home. Natuurlijk zelf in te stellen maar zodra ik thuis kom past de M9 de apps aan en op mijn werklocatie of buiten idem. Voor mij erg handig om snel te schakelen tussen werk en privé apps. Mooi ook dat de telefoon helemaal te personaliseren is, kleuren, iconen, geluiden, lettertypes; kan allemaal, hoeft niet.

Het beeld is mooi helder en scherp en ditzelfde geldt voor de 20 megapixel camera. De werking van de camera is makkelijk en kent heel veel opties voor bewerken. De camera is optioneel ook met stem te bedienen.
Een vingerafdrukscanner zit er niet op maar met talloze andere mogelijkheden voor beveiliging mis ik deze optie zelf totaal niet. Gelukkig is er een mooie app ontwikkeld voor de afstandsbediening functie, werkt ook nu weer erg makkelijk voor tv en hifi set.

Kortom: ik ben heel erg te spreken over deze luxe smartphone; geen dertien in een dozijn, mooie chique telefoon die echt heel erg prettig werkt door de Sense schil van HTC.
Kortom: geweldig mooie telefoon!

Heb jij ook een HTC One M9 Zilver?

Reviews door de redactie