Specificaties DLNA -support, WiFi, 8GB - Bekijk alle specificaties

The Little Black Box V2 Review

slb 4 mei 2015, 301 views

The Little Black Box V2

Heb hem geprobeerd op de slaapkamer en ik heb er eigenlijk geen goede ervaring mee.

Pluspunten

• compacte XBMC speler
  • mooie vormgeving
  • Prima beeldkwaliteit

Minpunten

• Niet met afstandbediening aan te zetten
  • Niet praktisch wanneer de box niet onder handbereik is
  • Microstutter
  • Niet helemaal af

Geluidskwaliteit Score: 4
Heb hem op de slaapkamer gebruikt en er eigenlijk geen goede ervaring mee. Waarschijnlijk omdat Ik maar af en toe (eens in de week/2 weken) gebruik.

Moet regelmatig de voeding losgooien en te veel wachten naar mijn zin. Is niet met de afstandbediening aan te zetten. Beetje last van microstutter (door bijwerken/slechte buffering?) wat ik als zeer storend ervaar. De QWERTY- afstandbediening reageert soms niet helemaal zoals het moet.
Heb af en toe problemen om netwerkshares (CIFS/SMB) te benaderen, wat erg vervelend is als je nét die ene film/serie wil gaan bekijken.

Als je het apparaat aan de muur ophangt staat de tekst op zijn kop.
Layout van de aansluitingen vind ik niet praktisch.

Na mijn ervaring ermee, zou ik het apparaat zeker niet meer kopen, maar bijvoorbeeld eerder voor een Intel NUC of Mede8er (budget) kiezen. Deze box is gewoon nog net niet helemaal af (voor mijn gebruik).

Dat de box voor mij niet goed is komt door het incidentele gebruik, bij dagelijks gebruik zal de box waarschijnlijk prima werken.

Deze gaat iig naar V&A

Heb jij ook een The Little Black Box V2?