Linksys WRT1900AC Review

Carlos0_0 25 april 2015, 481 views

Linksys WRT1900AC

dure router maar zeker zijn geld waart

Pluspunten

• Stabiel
  • Snelle Wifi op 2,4 en 5 ghz
  • Wifi bereik tot buiten mijn appartement nog

Minpunten

• Beetje duur voor sommige mensen

Beheerbaarheid Score: 5
WLAN-bereik Score: 5
Het is een dure router dus niet voor iedereen snel weg gelegd, echter bij mij werd mijn wifi steeds slechter door alle ziggo en andere routers.
Ik had mijn ubee gloednieuwe router sinds februari pas van ziggo ook al afgesteld, maar niks hielp goed mijn wifi werd gewoon weggeblazen door andere routers.

Nu ik deze er tussen heb staan blaas ik alle andere wifi signalen weg, ik woon 2 hoog en in mijn berging(Daar zitten dus best stevige betonnen muren) en voor en achter mijn appartement heb ik nu nog wifi..

Heb jij ook een Linksys WRT1900AC?

Kun je niet op alleen 5 GHz werken? Zo te lezen woon je in een flat en dan heb je daar misschien wel voldoende aan.
Nee kan niet aangezien mijn playstation 3/4 dit niet ondersteund, en ik dacht mijn lg tv van vorig jaar ook niet.